Mitt hat-tal : Jag hatar inte dig som individ men jag hatar politiska ledare

 

Artikel ocg citat av James Hirvisaari, 10th of September 2016 , på engelska och översatt av Google.

https://jameshirvisaari.wordpress.com/2016/09/15/318-my-hate-speech-in-vuosaari/

 

Mina damer och herrar, om du kritisera den nuvarande invandringspolitik, du kan möta avgifter för de mest blygsamma förslag. Ändå nu jag kommer att ge en sann hatpropaganda. Därför progressiva ™ måste nu cock upp sina onda öron. Men jag rikta detta tal till dig, som som en opportunistisk har kommit till detta land som påstår sig vara i behov av asyl.

Jag hatar inte dig som individ, men jag hatar de problem som du har fört med dig till detta land som inte är ditt. Jag hatar politiska ledare, som har gjort du lämna ditt eget land och din egen nation. Jag hatar det faktum att mitt land kommer att bli förstörd också, eftersom du har övergivit din. Jag hatar inte ditt land, men jag hatar det faktum att mitt folk kommer att få betala för vad ditt folk har gjort till sitt eget land. Jag hatar det faktum att era ledare har misslyckats så kapitalt att män lämnar på jakt efter ett bättre liv för sig själva, istället för att försöka göra sitt eget land en bättre plats för alla.

Jag behöver inte dig att bygga mitt land, eftersom jag har sett vilken typ av land du har byggt. Jag vill inte att mitt land byggt på det sätt du gör det. Dessutom mitt land var bättre innan du kom. Jag hatar inte dig som individ, men jag hatar vad din närvaro gör att mitt land. Jag hatar inte dina drömmar, men jag hatar det faktum att mitt folk måste lida konsekvenserna av din dröm jakt. Jag hatar det faktum att du har möjlighet att skamlöst dra nytta av välfärdssystemet byggdes av mitt folk att ta hand om oss, inte av någon annan nation. Jag hatar inte idén om att alla har rätt att välbefinnande.

Jag hatar det faktum att vi nu måste kompromissa välbefinnande finländska äldre, barn, sjuka och utsatta och i själva verket hela nationen, eftersom det finns horder som kommer till Europa med våld, som vill ta vår välfärd till sig själva. Jag tror inte att Finland tillhör alla. Jag tror att Finland hör bara till finländarna. Jag tror att Finland är Statens fastighets av Finlands folk och jag hatar dem, om finländare eller utlänningar, som försöker stjäla det från oss. Varje land är ansvarig för sitt eget folk. Ert land är ansvarig för dig. Finland är ansvarig för oss finländare. Jag hatar inte dig för att vara rädd för krig. Men jag verkligen hatar det faktum att du lämnade kvinnor och barn i mitten av kriget, när du sprang iväg.

Jag vet inte ens hatar dig för att du är en feg i mina ögon. Förakt är en känsla av att det väcker i mig. I mitt land, har män kämpade till döden för att hålla sitt eget land oberoende och fri och säker för kvinnor och barn. Vårt land var också tvungen att gå i krig. Vi har också erövrat. Våra män också dödades, och fördes till fånglägren. Och vi kämpade oss gratis! Vi är en liten nation, som hade en fruktansvärd fiende. Och det var ingen lätt krig; ärren kommer att skada för många generationer framöver. Men vi tog hand om varandra, och vi inte springa iväg och lämnar kvinnor och barn att kämpa för sig själva. Efter kriget, samlade vi vår styrka och vi byggt vårt land att blomstra igen. Och i vårt land, inte kvinnor bär en svart carbage väska för att dölja sin skönhet från barbariska vildar, som förmodligen inte kan hålla sina lustar.

I Finland är du funderat en psykiskt sjuk monster att våldta en kvinna, och våldtäktsmän är djupt föraktade. Ert land är olika, och därför vill jag att du bor i ditt eget land med dina vägar. Om du måste dö ute, hoppas jag att du får dö med heder, skydda ditt land och din familj. Jag hatar inte smärtan, som är inne i en man som förlorar allt och tvingas fly för sitt liv. Men jag hatar de avskyvärda bedragare, som ligger och bara låtsas vara i nöd och falskeligen tilltalar den goda viljan hos det finska folket, i syfte att skapa sig fördelar som inte hör till dem på alla nivåer. Jag hatar inte det faktum att människor i nöd får hjälp. Men jag hatar det från djupet av mitt hjärta att själva grunden för mitt land skakas, och ekonomin förstörs på grund av finansieringen av dem som ljuger för att vara i nöd, men inte har något annat att oroa sig, men deras egna egoistiska önskan att komma till honung krukor! Jag hatar inte folk, men jag hatar detta system, vilket möjliggör en uppenbar missbruk av vårt samhälle. Jag hatar inte dig som individ eller som asylsökande, och om ni verkligen är i stor fara, jag hoppas du hitta en säker plats nära ditt eget hem, så att du kan sedan omedelbart gå tillbaka när det är säkert igen. Men eftersom sannolikheten att du ljuger för mig om vem du är och varför du är här är så bra, jag inte vill ha något att göra med dig.

Oss finländare har alltid varit pålitlig, så jag vill att det ska vara i framtiden. Jag vill inte att delta på något sätt stödja detta helt misslyckat system, byggt på lögner, som redan har visat hur mycket förstörelse det ger tillsammans. Och situationen blir bara värre. Jag är ledsen för dig, men med detta system är priset för din slappa om för högt för mitt land. Detta system kommer att hjälpa fräcka bedragare mer än någon annan, och jag skulle aldrig vilja delta i att upprätthålla exotiska con män. Lögnare och fuskare jag hatar. Och de finländska förrädare liksom, som ständigt leder vilse sina landsmän för att förstöra denna underbara och unika land och dess folk genom att locka hit fullständiga främlingar från andra sidan jordklotet, vars levnadssätt och kulturer är i en fruktansvärd konflikt med våra värderingar. Dessutom har de förts hit för att matas av den bräckliga välfärdssystemet finländarna tillsammans har byggt åt sig själva. Våra egna äldre människor behandlas mycket värre än de, ofta arrogant, asylsökande, och att jag verkligen hatar, djupt! Om det finns en verklig nödsituation, kommer någon gröt göra. Det kommer att ha att göra. Här måste jag påpeka att främlingar inte diktera något i det här landet. Att de måste lära sig under bra väder. Finland är en västerländsk demokrati. Vi värnar mänskliga rättigheter, kvinnors rättigheter och barn, minoriteters rättigheter, jämställdhet, mångfald, djurskydd, yttrandefrihet och religionsfrihet, och så vidare.

Vi kommer aldrig att offra vår egen frihet på altare barbariska religioner. Även om Europa går till ruiner, Finland inte. Jag hatar inte den person som ansöker om skydd, men den nuvarande asylsystemet Jag hatar att det har förstört Europa. Och jag hatar politiker som försöker tvinga finländarna att acceptera alla de uppenbara orättvisor, lögner och våld som denna massinvandring ger tillsammans. Jag skulle vilja be de politiska ledarna och invandring ansvariga: Är ditt mål att köra Finland till kaos och inbördeskrig? Eller är du bara vanlig idioter? Denna väg av lögner och förstörelse oundvikligen leder till kaos. Jag hatar inte inter, mellan nationer betyder värdefulla aktiviteter som är viktiga för alla nationer. Det innebär handel, resor, kulturellt utbyte, vänskap och kärlek över gränserna. Men motbjudande lögn jag hatar, som den kommunistiska ideologin av mångkulturalism och globalisering – utvecklats för att minska lönenivån Europa – har tvingats på Finland. Inter och mångkulturalism har ingenting att göra med varandra; multi-kultur är snarare en destructor av självständiga nationer, och globaliseringen stjäl vårt nationella arv. Om den nuvarande internationella lagar rättmätigt verk skulle det inte finnas några asylsökande i Finland, eftersom det varken rättsligt eller moraliskt berättigande för dem att komma så här långt. Jag hatar inte dig för att söka säkerhet, men det fanns många säkra länder mellan Finland och de stridande länderna, där du borde ha slutat, i stället för att komma till Finland. Internationella lagar kräver att du ansöka om asyl i det första säkra land. Inte i landet med den bästa social trygghet. Jag hatar inte dig, men i själva verket finns det ingen legitim anledning för dig att bo här. Och så länge som du är här försvagar vår egen sociala trygghet och säkerhet och livskvalitet finnarna, jag vill att du ska försvinna för alltid – så snart som möjligt och i så stor utsträckning som möjligt. Mina damer och herrar, regeringen omfamnar världen och avvisar sitt eget folk. Man skulle kunna säga att regeringen dyrkar främlingar och hatar sin egen. Regeringen har inte kunnat – och uppenbarligen inte vill – skydda sitt eget folk. Jag tror att det är ganska en ohållbar situation. Har statsledningen och politiskt samförstånd verkligen vill situationen att få ur händerna? Som jag frågade tidigare orsakar kaos helt enkelt dumhet eller är det rent avsiktlig förstörelse? Min medicin till denna dödliga sjukdom av multikultur är amputation. Finland måste omedelbart lämna EU.

Situationen måste ingå. Förrädare måste avfyras. När kalabalik är tillräckligt hårt, de förändringar börjar äga rum. Vi måste få en halv miljon människor på gatorna. Folkets röst måste höras. Slutligen vill jag betona att den främsta orsaken till detta är absurt och sjuk, nuvarande situation LIGGANDE. Global ljuger för oss, mångkulturalisterna, europeiska ledare, politiker, regeringstjänstemän och även polisen ljuger för oss just nu. Och jag hatar lögnare mycket. I synnerhet, jag hatar den liggande mob i mainstream media, som under de senaste åren med alla till buds stående medel för propaganda, manipulation och hjärntvätt har försökt att göra finländarna tror att patriotism och försvara sitt eget hemland och nationell kultur mot inkräktare är rasism. Jag hoppas att dessa avskyvärda förrädare, som i namn av globalisering och multikultur och ”förnuft” försökte få finländarna att vända sig mot varandra och förstöra sitt eget land, kommer i böcker av historien och i folkets domstol hittas skyldig till förräderi. Låt oss få dem att sluta sin liggande. Låt oss hålla Finland finska, för nu och för evigt.

Kommentera

