Hatet

Invandring och mörkläggning

hatetJag är rasande över svenska politiker, såväl till höger som till vänster. De är samma förnuftsbefriade sektmedlemmar hela bunten. Ingenting kan de om invandring, ingenting om etnicitet, ingenting om kulturkrockar och segregationsprocesser, ingenting om hur de behåller medborgarnas förtroende, ingenting om hur man styr eller ens vidmakthåller ett bra samhälle. De tar råd från rena bedragare och dilettanter som Henrik Arnstad och Philipp Legrain, för att bara nämna ett par medlemmar av det pseudointellektuella hovpatrask som alltid är berett att klia makthavarna på ryggen. De är totalt odugliga! Värre än så: samhällsfarliga.

Vilka, politikerna eller rådgivarna?
Hela bunten!

Makthavare kunde frågat mig, som forskat och skrivit om invandring, svenskhet, romer, etniska minoriteter och samhällsplanering sedan 1970-talet. Inte nog med det, jag har också försett mig med hela den akademiska grannlåten: fil. kand, doktor, docent, professor. Men inte en endaste gång har jag blivit tillfrågad. Tvärtom, trots att jag tydligt markerat…

View original post 1 162 fler ord

Kommentera

